Головна

  1. Оформлення онлайн-замовлень
    1. Замовлення приймаються виключно через офіційні канали спілкування онлайн сервісу “Симпатюля”, а саме:
      – Группи та сторінки у соц-мережах (VK, Facebook, Instagram), мессенджери (Skype, Viber, Telegram, Facebook Messanger)
      – Сайт simpatulya.com.ua
    2. Замовлення вважається прийнятим якщо Вам відповів один із наших співробітників, підтвердив наявність усіх замовлених вами товарів, їх наявності у відповідних розмірах, та надав загальну сумму для сплати, після чого зазначена сумма була Вами сплачена в повному обсязі.
    3. Увага, не оплачені замовлення не вважаються прийнятими!
    4. Увага, ми не приймаємо замовлення у коментарях на сторінках у соц-мережах. Наш співробітник завжди запропонує Вам написати замовлення в один з наших офіційних каналів зв’язку (див. пункт 1.)
    5. Наші співробітники ніколи не просять перейти та продовжити оформлення замовлення в особистих повідомленнях на своїх власних сторінках. Зазвичай так діють шахраї, які часто намагаються прийняти оплати від наших клієнтів на наших сторінках.
  2. Прийом замовлень в роздрібних магазинах “Симпатюля”
    1. Наші співробітники можуть приймати замовлення в роздрібних магазинах “Симпатюля” та надавати повний спектр консультативних послуг щодо замовлень та підбору товарів
    2. Замовлення вважається прийнятим лише коли наш співробітник зафіксував усю необхідну інформацію по замовленню (найменування, розмір, комплектацію та ін.) та прийняв від клієнта загальну сумму по замовленню.
    3. Увага, не оплачені замовлення не вважаються прийнятими
  3. Правила прийому замовлень із сайтів де безкоштовна доставка (sheepіng/шипінг) по території США надається лише при досягненні певної сумми замовлення
    1. Замовлення із інтернет-магазинів з платним “шипінгом” відбуваються лише після збору необхідної для безкоштовної доставки сумми замовлення. Тобто на таких сайтах потрібна “компанія”, для того, щоб досягти необхідної сумми замовлення, щоб отримати безкоштовну доставку по території США.
    2. Збір “компанії” по таким замовленням може тривати до 7 днів
    3. Якщо клієнт не бажає чекати збору “компанії” він може взяти на себе та сплатити додатково вартість доставки по території США, або ж дозамовити товари, щоб досягти необхідної сумми для безкоштовної доставки по території США.
    4. Онлайн-сервіс замовлень “Симпатюля” не несе відповідальності за те, що за період очікування “компанії” деякі товари із замовлення клієнта більше не доступні на сайті продавця, або ж їх вартість змінилася.
    5. Якщо в період очікування “компанії” змінилася вартість, або ж деякі розміри товарів більше не доступні, онлайн-сервіс “Симпатюля” зобов’язується повернути в повному розмірі (але без будь-яких додаткових компенсацій) кошти за такі товари або ж замінити їх на інші при згоді клієнта.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *